فیلترشکن نتفلیکس برای باز کردن فیلم و پلی کردن ویدئوها و تماشای آن‌ها در این سایت معروف است. خرید وی پی ان از یک مجموعه معتبر علاوه بر این که از صرف هزینه‌های اضافی پیشگیری می‌کند، باعث می‌شود بتوانید بهترین از بهترین‌ها استفاده کنید.

خرید فیلترشکن نتفلیکس

خرید فیلترشکن نتلفکیس می‌تواند دسترسی شما را به این شبکه را میسر کند. خرید وی پی ان برای کاربرانی مناسب است که قصد دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها و برنامه‌های موجود در این شبکه را دارند و برای دیدن فیلم‌های این سایت به یک فیلترشکن مخصوص نیاز دارند.

خرید-فیلترشکن

نتفلیکس یک شرکت سهامی عام آمریکایی است. فعالیت خودش را با انتشار دی وی دی آغاز کرد. نتفلیکس  یک شرکت جهانی رسانه جاری و تولید کننده سریال‌های آمریکایی است. برای استفاده از این سایت اولین اقدام خرید فیلترشکن نتفلیکس است.

اطلاعات نتفلیکس

خدمات شبکه نتفلیکس در سراسر جهان ارائه می‌شود، اما برای دسترسی به آن نیاز به تهیه فیلترشکن نتفلیکس است. صنعت  شرکت نتفلیکس رسانه‌ای سیال است.  رسانه سیال، فروش آنلاین و اجاره دی وی دی و بلوری محصولات شرکت هستند. درآمد عملیاتی شبکه نتفلیکس در سال (۲۰۱۷) ۸۳۹ میلیون دلار و سود خالص ۱۰۲۰ میلیون دلاردر سال ۲۰۱۹  بوده است. ۱۹ میلیارد دلاردر سال ۲۰۱۷  و ۱۲۹۸  میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ مجموع دارایی و مجموع سهام شبکه نتفلیکس  بوده ا

با فیلترشکن نتفلیکس به راحتی از برنامه‌های آن استفاده کنید.

نتفلیکس در ایران

شبکه نتفلیکس در ایران مسدود است. تا پیش از سال ۱۳۹۴ این شبکه از سمت ایران فیلتر نبود؛ اما به علت تحریم‌های وضع شده علیه ایران محتوای خود را برای کاربران ایرانی مسدود کرده بود. شبکه نتفلیکس بعد از آن که دسترسی به محتوای خود را برای کاربران ایرانی باز کرد، توسط ایران فیلتر شد و تنها راه دسترسی به آن به وسیله فیلترشکن نتفلیکس میسر می باشد.

تولیدات شبکه نتفلیکس

شبکه نتفلیکس مجموعه‌های موفقی در کارنامه خود دارد و به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین منابع برای دیدن فیلم و سریال است. زمانی که فصل‌های جدیدی از سریال‌های چند فصلی پخش می‌شود، کاربران همچنان به فصل‌ها قبلی دسترسی دارند و با خرید فیلترشکن نتفلیکس می‌توانند آن‌ها را تماشا کنند. شایان ذکر است که هر ماه برنامه‌هایی در این سرویس حذف و یا اضافه می‌شوند. برنامه‌هایی که به اندازه سایر برنامه‌ها بازدید ندارند و مخاطبان سراغ آن‌ها نمی‌روند، حذف شده و برنامه‌های جدید جایگزین آن‌ها خواهد شد. شما با فیلترشکن نتفلیکس می‌توانید به کلیه محتوای موجود در این شبکه دسترسی داشته باشید.

روش استفاده از نتفلیکس

حال  چگونه  از سرویس‌های ارائه شده شبکه نتفلیکس  استفاده کنیم؟

در منزل و در هر مکان دیگر با استفاده از دستگاه‌هایی که قادرند به اینترنت متصل شوند، مانند تلویزیون‌های هوشمند، موبایل، تبلت، کنسول های بازی و… می توانید از سرویس‌های ارائه شده  شبکه نتفلیکس برخوردار شوید.

شما می توانید از نتفلیکس  به مدت ۳۰ روز  به صورت رایگان استفاده کنید اما این سرویس در کل رایگان نمی باشد و باید ماهیانه هزینه‌ای را برای حق عضویت در نتفلیکس پرداخت کنید. برای استفاده از محصولات و خدمات نتفلیکس به علت فیلتر بودن باید از فیلترشکن Netflix مخصوص استفاده کنید.

با مراجعه به سایت  Parsvpn.online فیلتر شکن رایگان و VPN پرسرعت دریافت کنید.

در سایت Parsvpn.online  می توانید انواع فیلتر شکن پرسرعت برای ویندوز و VPN ایفون و اندروید را با کدهای تخفیف ویژه خریداری فرمائید.