چطور VPN خرید شده را روی سیستم عامل Mac نصب کنیم

مرحله اول- آدرس IP خود را پیدا کنید

در ابتدا نیاز به خرید VPN است اما قبل از اینکه شروع به راه اندازی VPN جدید کنید شما باید آدرس IP موقعیت مکانی خود را بدانید و آنرا را بنویسید. اگر آدرس IP خود را ندارید، می توانید به سادگی آن را از سایت whatismyipaddress.com بدست آورید. هنگامیکه آن را بدست آوردید برای استفاده دفعات بعد در جایی ذخیره کنید.

مرحله دوم- ایجاد یک شبکه VPN جدید

در کامپیوتر خود به دنبال System Preferences و در سربرگ Internet & Network گزینه Network را انتخاب کنید.

در داخل آن، روی دکمه + در گوشه سمت چپ صفحه کلیک کنید. در زیر رابط کشویی منو VPN را انتخاب کنید و سپس نوع شبکه VPN را که می خواهید را انتخاب کنید. ما انتخاب L2TP را پیشنهاد می کنیم زیرا در حالیکه هر دو نوع نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارد، L2TP نیاز به رمز عبور اضافی جهت امنیت اضافه شده دارد. بعد از انتخاب نوع VPN، Create را انتخاب و اتصال جدید را به لیست شبکه خود اضافه کنید.

VPN روی Mac

مرحله سوم- پیکر بندی شبکه VPN جدید

شبکه ایجاد شده در سمت شبکه را مشخص کنید و آدرس IP را در خط Server Address وارد کنید. اکنون نام کاربری Mac خود را در فیلد Name وارد کنید و Authentication Settings را انتخاب کنید. رمز عبور وابسته به نام کاربری و کلمه عبور اضافی (اگر آن را انتخاب کرده اید) را وارد کنید و سپس بر روی OK کلیک کنید. هنگامیکه به پنجره Network برگشتید گزینه Show VPN status in menu bar را تیک بزنید و Apply را برای ایجاد شبکه VPN جدید خود انتخاب کنید.

VPN روی Mac

مرحله چهارم اتصال به شبکه VPN

با شبکه VPN ایجاد شده باید متوجه شوید که یک آیکون تازه به نوار ابزار منو اضافه شده باشد. هنگامیکه روی آن آیکون کلیک می کنید و گزینه Connect VPN را انتخاب کنید اکنون Mac شما همه ترافیک لازم را از طریق شبکه مجازی جدید مسیر یابی می کند. ایجاد اتصال با خرید VPN کریو می تواند امنیت ترافیک شما را تضمین نمایید.

توجه کنید: اگر می خواهید که Mac شما همه ترافیک را از طریق اتصال VPN ارسال کنید باید گزینه های لازم را در پنجره تنظیمات پیشرفته VPN تیک بزنید. ما ارسال همه ترافیک از طریق VPN را پیشنهاد نمی کنیم، زیرا این کار ممکن است موجب شود اتصال اینترنت شما بسیار کندتر از شبکه معمولی گردد.

خرید VPN پر سرعت و خرید کریو، خرید وی پی ان برای موبایل و آیفون در parsvpn.online