اگر VPN آدرس های IP را تغییر ندهد، شما با نشت شدید حریم خصوصی را خواهید داشت. گرچه در VPN هایی که در parsvpn.online خرید میکنید این مشکل وجود ندارد. در کریو نیز این مساله نیست.

vpn-not-changing-ip-300x83

 

داشتن یک درک اساسی در مورد این مسئله به حل آن کمک می کند. کامپیوتر شما یک “جدول مسیریابی” نگه می دارد که مسیر ها را به نقطه شبکه خاص می گوید. بیشتر دستگاه ها صرفا همه ترافیک خروجی را به (ISP) انتقال می دهند بنابراین جدول مسیریابی بسیار ساده است.

زمانیکه نرم افزار VPN کلاینت سعی در اتصال به سرور VPN داشته باشد و موفق شده باشد، نیاز به بروز رسانی جدول مسیریابی است برای اینکه ورودی کنونی که همه ترافیک را به ISP ارسال می کند را بپوشاند.

اگر نرم افزار VPN کلاینت قادر به بروز رسانی جدول مسیر یابی است پس از آن اتصال برای سرور VPN وجود دارد، ترافیک از طریق آن انتقال داده نخواهد شد و IP خود شما در وب سایت های منطقه ای نمایش داده خواهد شد. در دستگاه های ویندوز این همیشه به علت فقدان دستور برای به روز رسانی جدول مسیریابی می باشد. به همین دلیل است که کلاینت VPN درخواست دستور اجرایی می کند هنگامیکه آغاز شده است.

زمانی که OpenVPN GUI با این پیام “آیا می خواهید به برنامه از یک ناشر ناشناس اجازه دهید که تغییراتی در کامپیوتر شما ایجاد کند؟” از شما سوال می کند، پاسخ شما به این سوال باید “بله” باشد. اگر این پیام ظاهر نشد، پس از آن شما UAC غیر فعال را دارید یا شما در حال کار با نسخه IVPN از کلاینت OpenVPN  نیستید.

Properties را به وسیله راست کلیک کردن روی آیکون OpenVPN انتخاب کنید. تب Compatibility را انتخاب و “Run this program as an administrator” را انتخاب کنید.

بر روی Start کلیک کنید و cmd.exe را تایپ کنید و آیکون را برای دستور سریع برای تصدیق اینکه جدول مسیریابی به روز رسانی نشده است انتخاب کنید.

تحت آدرس “IPv4 Route Table” هر دو ورودی باید مقصد از ‘0.0.0.0’ داشته باشد و یکی از آنها باید یک نقاب شبکه از ‘128.0.0.0’ داشته باشد.

اگر شما تنها یک ورودی با مقصد  ‘0.0.0.0’ داشته باشید، جدول مسیریابی به روز رسانی شده نیست.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online