در اینجا می خواهیم در مورد چگونگی افزایش امنیت اینترنتی با سرویس VPN صحبت کنیم. از آنجاییکه بیشتر و بیشتر در اینترنت می گذرد، تعداد کمی از ما متوجه این موضوع هستیم که اطلاعات خصوصی ما می تواند به بیرون درز کند اگر برخی مراحل برای محافظت را بکار نبریم.

بسیاری از مردم برنامه آنتی ویروس، فایروال یا یک ابزار ضد جاسوسی دارند اما این برنامه های داده های شما را تنها از کامپیوترهای محلی حفاظت خواهند کرد.

در مورد ترافیکی که از مروز فیسبوک یا جی میل شما جریان دارد چه؟ آیا واقعا امن است؟ با خواندن این مقاله اطلاعات بیشتری از خطرات وبگردی در وب سایت های محافظت نشده پیدا خواهید کرد.

vpn-a-solution-to-all-online-security-threats-vpn-serivce-cheap-300x175

 

خرید VPN چکونه به امنیت اینترنت کمک می کند؟

خرید vpn از parsvpn.online مزایای زیادی دارد به به تفصیل در ادامه توضیح میدهیم. این خرید vpn میتواند شاما خرید کریو نیز بشود که همانند vpn های سنتی کارایی خاص خود را دارد. در ادامه به این موضوع میپردازیم.

حملات هکرها

اصطلاح “هکر” در طول دهه های اخیر جریان یافته است، همچنانکه کامپیوترها تبدیل به یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی امروزه شده اند. از آنجا که اطلاعات ارزشمند هستند و حفاظت از آنها ضروری است، کل صنایع شروع به تمرکز روی حفاظت از داده های دیجیتالی کرده اند.

شبکه های خصوصی مجازی، که به عنوان VPN شناخته شده است، برای افرادی که می خواهند دسترسی اینترنت خود را خصوصی نگه دارند و مطمئن باشند که هیچ نشتی هنگام انتقال داده ها و اسنادشان با دیگران روی شبکه اتفاق نمی افتد ضروری است.

بیایید فرض کنیم که خانواده شما از VPN استفاده می کنند. هر عضو باید اطلاعات ورود به سیستم را دریافت کند و قادر باشد از اینترنت به صورت عادی استفاده کند. اینکه آنها چه کاری انجام می دهند دیده نخواهد شد، ضمنا، اگر کسی دیگر بخواهد آن ها را مشاهده کند همه چیز رمز گذاری شده است، می توانید اطمینان حاصل کنید که حریم خصوصی حفظ شده است.

گزارشات ISP

شما به ندرت این موضوع را در نظر می گیرید که آیا کارهایی که ارائه دهنده سرویس اینترنت شما انجام می دهد درست است؟ خب، در بیشتر موارد، آنها تمام موضوعات جستجو شده ، انتقال داده ها و عادات مرور وب سایت های مشتریان خود را گزارش گیری می کنند.

این به طور کلی تنها به هدف مستند سازی است، اما می تواند به سرعت تبدیل به تعرض جدی به حریم خصوصی شما شود. شبکه های خصوصی مجازی حتی جزئیات استفاده از اینترنت شما را از ISP شما پنهان می کنند، یک کانال کاملا امن به وجود می آورند.

شنود داده ها

روند تازه ای که در کافی نت ها وجود دارد که بسیاری از کاربران اینترنت را نگران کرده است: شنود داده ها. در واقع، چیزی که اتفاق می افتد این است که افرادی نوعی از “اشکال” را روی نقطه دسترسی اینترنت عمومی می گذارند. کافی شاپ محلی، نیز اساسا به آنها اجازه می دهد هر چیزی که روی اینترنت آنها انجام می دهید را ببینند.

این یک ریسک امنیتی بزرگ است، به همین دلیل است که بسیاری تمایل به استفاده از VPN برای بدست آوردن یک اینترنت امن صرفنظر از موقعیت مکانی شان دارند.

حمله مرد میانی

حملات هکر “حمله مرد میانی” نوع دیگری از نگرانی اند وقتی که دسترسی به اینترنت امن بررسی می شود. شخصی می تواند اطلاعات “امنیتی” که بین یک کامپیوتر و یک سایت امن به اشتراک گذاشته می شود بگیرد و یک امنیت کاذب بدهد.

گواهینامه های SSL بوسیله سایت ها برای افزایش امنیت استفاده شده اند، اما شما می توانید خود را بوسیله شبکه های خصوصی مجازی محافظت کنید. رمز گذاری ارائه شده بوسیله سرویس VPN خطرات را رفع می کند و ضمانت می کند که اتصال آنلاین شما خصوصی باقی می ماند. در نهایت، این هدف نهایی نیست؟

سرویس های پروکسی

جزو قدیمی ترین ترفند ها، پروکسی ها موفق بوده اند برای استفاده افرادی که قصد داشتند سانسورهای اینترنت را دور بزنند یا فقط به صورت ناشناس آنلاین باشند. حتی اگر یک ابزار فوق العاده برای دور زدن فیلترهای اینترنت باشند، ترافیک ساخته شده بوسیله سرویس VPN می تواند به آسانی توسط شنودهای داده خوانده شود، و شما را مستعد پذیرش حملات هکرها رها کند.

این امر به ویژه در شبکه های عمومی مثل کافی شاپ ها یا فرودگاه ها بسیار خطرناک است.

سرویس های VPN شخصی

سرویس های VPN شخصی برای حدود 10 سال است که پیرامون ما هستند، و به تازگی بسیار عمومی شده اند. VPN بوسیله ایجاد یک اتصال امن بین کامپیوتر شما و سرور VPN کار می کند که به عنوان یک میانجی با دنیای خارج است .

این اتصال امن رمزگذاری شده است، . جاسوسی روی سابقه مرور کردن وب شما و دزدیده شدن اطلاعات حساس شما را غیر ممکن می کند. این اصلی ترین تفاوت بین VPN و پروکسی است.

تفاوت مهم دیگر این است که یک VPN می تواند تمام ترافیک اینترنت شما را مسیر یابی کند، بر خلاف یک پروکسی که تنها ترافیک مرورگر شما را مسیر یابی می کند. بنابراین شما می توانید از اسکایپ، پیام رسانی فوری و کلاینتهای ایمیل با یک VPN استفاده کنید اما نمی توانید با پروکسی از آنها استفاده کنید.

برای خودتان یک VPN خرید کنید

یک VPN می تواند ثابت کند که یک دوست نیرومند در مبارزه برای حفاظت از حریم خصوصی و امنیت شما است. همیشه از VPN استفاده کنید برای امنیت اینترنت وقتی که در سفر هستید یا شبکه اینترنت Wi-Fi متصل هستید. VPN ها بسیار رایج و مقرون به صرفه هستند.سرویس جددی خرید کریو نیز به تازگی در سایت هایی مانند parsvpn.online ارائه میشود که شما را در دستیابی به امنیت هرچه بیشتر در اینترنت یاری میکند.

خرید vpn و خرید کریو در parsvpn.online