شبکه های خصوصی مجازی یا سرویس کریو VPN خرید شده چیست؟

یک اتصال امن و رمزگذاری شده بین کامپیوتر خود و اینترنت بدست آورید. از جاسوسی ISP محلی بر روی فعالیت های خود و کاهش سرعت ترافیک آنلاین جلوگیری کنید. ارائه دهندگان سرویس های VPN اعتقاد دارند که سرویس VPN یک روش ساده و بسیار موثر برای افزایش مناسب حریم خصوصی و امنیت برای استفاده شما از اینترنت است.

vpn-services1

فن آوری VPN بر اساس ایده تونلینگ شکل گرفته است و شامل ایجاد و حفاظت از اتصالات شبکه منطقی است. با این اتصال، بسته های ساخته شده در فرمت پروتکل VPN خاص درون برخی پروتکل حامل کپسوله سازی شده است، سپس بین کلاینت VPN و سرور منتقل شده است و در نهایت در نقطه دریافت کپسوله گشایی می شود.

سرویس های کریو VPN چطور کار می کنند؟

هنگامیکه شما از سرویس VPN خرید شده استفاده می کنید شما برای استفاده ناشناس از وب و لذت بردن از آن تضمین شده هستید. این سرویس های اصول شامل ناشناسی کامل آنلاین و وب گردی ناشناس رو ترافیک از سرورهای امن که در کشورهای مختلفی در سراسر جهان واقع شده اند است.

مزایای خرید VPN ناشناسی روی اینترنت

  1. ایجاد امنیت درمورد به اشتراک داده های حساس شخصی روی اینترنت (از طریق کوکی ها و آدرس های IP)
  2. استفاده امنتر از بانکداری اینترنتی از طریق میزبانی های خانگی یا عمومی
  3. تضمین امنیت در ارسال اطلاعات حساس از طریق سرویس های پیام رسانی فوری (IM) مانند Skype، MSN، GTalk، ICQ و غیره.
  4. اطمینان خاطر از عدم جاسوسی روی اطلاعات حساس در حال ارسال از طریق ایمیل ها
  5. خرید امن به صورت آنلاین با استفاده از کارت های اعتباری

اگر شما به دنبال خرید سرویس های با کیفیت بالا هستید ما بر اساس بررسی ها و پژوهش های خود PureVPN را پیشنهاد می کنیم که طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهد. بهترین سرویس های امنیت بالا، انتقال نامحدود داده ها، پشتیبانی 24/7 برای مشتریان و بهترین نرخ را با یک قیمت مناسب ارائه می دهند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online