ارائه دهنده VPN شما کیست؟

این سوال خوبی است که باید به آن پاسخ داده شود. هنگامیکه از یک VPN استفاده می کنید شما همه داده های خود را با هر بخش از اطلاعات که به درون یا خارج از کامپیوترتان می رود را به ارائه دهنده VPN می سپارید. بنابراین چه چیزی را باید در هنگام انتخاب و خرید کریو VPN سوال کنید؟

your-vpn-provider

کسب و کار آنها چطور کار می کند؟

هزینه ای برای اجرای VPN مورد نیاز است. اگرچه تنها یک کلیک در دستگاه شما برای راه اندازی یا خاموش کردن آن لازم است، افرادی هستند که در پشت آن کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند سرویس شما با همواره و با صورت کارآمدی در حال اجرا است. کسانی وجود دارند که مسئول پرداخت هزینه ها به کارمندان، هزینه های دفتر، بازاریابی هستند. بنابراین اگر سرویس VPN شما رایگان باشد، این هزینه ها از کجا پرداخت خواهند شد؟

خب، باز هم این هزینه ها از طریق شما بدست می آیند، اما در این مثال شما مشتری نیستید شما کالا هستید.

اگر VPN شما کاملا رایگان باشید پس در حال استفاده از سرویس VPN هستید که مدل کسب و کار آنها به شیوه ای است که داده های شما را به بالاترین قیمت می فروشند. پس از همه اینها، ارائه دهنده شما همچنان مجبور به پرداخت صورت حساب ها است. شما ممکن است مشکلی باید این موضوع نداشته باشید که کسی داده های شما را در قبال ارائه محصول رایگان به شما بفروش بگذارد. اما حداقل باید بدانید اگر شما هزینه محصول را پرداخت می کنید، ارائه دهنده قطعا نباید داده های شما را بفروشد.

چه کسانی قابل اعتماد شما هستند؟

شرکت های پشت برخی از ارائه دهندگان فروش VPN محبوب وجود دارند که نمی خواهند هویت خود را فاش کنند، چرا؟

هنگامیکه شما اطلاعات خود را به شخصی می دهد، باید بدانید آنها چه کسانی هستند. بدون این اطلاعات، آنها می توانند بابت چیزی پاسخگو نباشند، به این معنی که آنها می توانند هر آنچه را می خواهند بدون ترس از عواقب آن انجام دهند. شما سوییچ اتومبیل خود را به یک مرد نقاب دار نخواهید دارد، پس چرا حریم خصوصی خود را به دست کسی می دهید؟

آیا حریم خصوصی شما نگرانی اصلی آنها است؟

با افزایش بازار جهانی حریم خصوصی، انتظار می رود بیشتر و بیشتر شرکت ها علاقمند به حضور در این کار بشوند. هیچ مشکلی با این موضوع وجود ندارد. با این حال، اگر شرکت ها تنها به خاطر پول در صنعت فروش VPN باشند، این ارزش آنها را در مقایسه با سرویس هایی که اطلاعات شما را نگهداری می کنند پایین می آورد.

اگر می خواهید دریابید که چه شرکتی پشت ارائه دهنده کریو VPN است کمی تحقیق کنید. شهرت آن ها در چیست؟مشتریان درباره آنها چه چیزی می گویند؟ آنها با کاربران خود چطور ارتباط برقرار می کنند؟

اگر از پاسخ های آنها راضی نشدید ارائه دهنده دیگری انتخاب کنید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online